عرضه تلفن های هوشمند دیزایر 709d، دیزایر 7060 و دیزایر 7088 اچ تی سی در بازار چین
 
 
 
اچ تی سی امروز سه مدل جدید تلفن هوشمند متعلق به خانواده Desire را روانه بازار چین کرد. تمامی این دستگاه ها  دو سیم کارته هستند و از نمایشگر qHD بهره می برند.
 
این اسمارت فون ها که با نامهای Desire 709d و Desire 7060 و Desire 7088 عرضه شده اند، قرار است با سخت افزار یکسان و تنها تفاوت در طراحی، جای پای سری دیزایر را در بازار چین محکم تر کنند.
 
نمایشگر این سه اسمارت فون ۵ اینچی بوده و رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل (qHD)‌ را عرضه می کند. پردازنده آنها یک اسنپدراگون ۲۰۰ چهار هسته ای با قدرت ۱.۲ گیگاهرتز است که پردازنده گرافیکی Adreno 203 آن را همراهی می کند. 
 
این ابزارها مجهز به یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت هستند. علاوه بر این دوربین عقب آنها ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۲.۱ مگاپیکسلی است. تامین نیرو این اسمارت فون ها هم بر عهده یک باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعتی گذارده شده است.
 
این ابزارها با اندروید ۴.۱.۲ جیلی بیلی و رابط کاربری سنس ۵ اچ تی سی عرضه می شوند. یعنی اینکه کاربران قادر به استفاده از اپلیکیشن های اختصاصی همچون BlinkFeed و Highlight Reel اچ تی سی هستند. در کنار اینها اسپیکرهای استریو BoomSound آنها را هم نباید از یاد برد.
 
البته هنوز درباره عرضه این سه اسمارت فون در بیرون از چین چیز زیادی نمی دانیم. رویکرد عرضه اختصاصی محصول بر اساس کشور از هنگامی آغاز شد که اچ تی سی تایوانی اولین ضرر مالی را در گزارش فصلی خود اعلام نمود. حال این شرکت به دنبال آن است که با سرمایه گذاری روی مشتریان بالقوه کشورهایی چون چین و هند، بر مشکلات مالی خود فایق آید.
 
منبع: نارنجی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پیشگامی ال جی، بوش، سیسکو و ABB برای خلق استاندارد «خانه هوشمند»
بنچمارک آیپد ایر، ۹۰٪ سریعتر از آیپد ۴ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز برای چیپ A7 سامسونگ الکترونیکس چقدر بزرگ است؟ بهتر است خودمان کامپیوترمان را سر هم کنیم یا آن را آماده بخریم؟ عکسی تاریخی از اولین انبار محصول اپل: اتاق خواب استیو جابز عرضه تلفن های هوشمند دیزایر 709d، دیزایر 7060 و دیزایر 7088 اچ تی سی در بازار چین بهترین تبلت های بازار برای سلایق و استفاده های مختلف (به انتخاب سایت laptopmag) داستان سکتور معیوب: چرا هارد درایوها دچار Bad Sector می شوند و چه باید کرد؟ ObjectDock > AK Angry Birds Seasons > AK Metal Slug 5 > AK Metal Slug 4 > AK Metal Slug 3 > AK Metal Slug 2 - Super Vehicle > AK Street Fighter 3 > AK New Super Mario Forever 2012 > AK Warcraft III: The Frozen Throne > AK
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان AH Team و آدرس www.akstudio.LXB.ir  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان